Retail Marketing Issues 22/09/2022

Exclusief vóór en door retailers! Meld je vandaag nog aan.

Hét event waar marketingmanagers en e-commerce managers de krachten bundelen. De juiste doelgroep bereiken en deze aan je binden wordt namelijk alsmaar complexer. Want hoe bereik je je doelgroep of hoe kun je de rol van marktplaatsen en data inzetten om je bereik zo doeltreffend mogelijk te maken. Daarnaast hebben we allemaal te maken met stijgende grp-, papier-, en verspreidkosten. Stuur je op performance of ligt de focus juist op branding? Of zou dit juist een geïntegreerd geheel moeten zijn? Tal van thema’s die branden.


Hoe bereik je je doelgroep nog?
Wat kan ik vandaag doen om shoppers vanaf morgen nog meer te activeren?
Hoe maak je de juiste keuzes?


Vragen die momenteel spelen bij elke retailer. En onafhankelijk van elkaar zijn we hiervoor steeds opnieuw het wiel aan het uitvinden. Wat zou er gebeuren als we onze kennis hierover gaan delen met collega retailers? We zouden elkaar op deze manier een enorme dienst bewijzen en elkaar eenvoudig slimmer maken.

Hoogste tijd om dit mogelijk te maken! Vandaar dit event! Welkom op het feest der transparantie!
Retail Marketing Issues is exclusief voor en door retailers en dan in het bijzonder voor marketing, communicatie- en e-commerce managers.


Nieuw gezamenlijk disruptief initiatief.
Met het gezamenlijk bedenken en ontwikkelen van het disruptieve initiatief: via AlleFolders hebben we als retailers aan elkaar bewezen wat de kracht van goed en succesvol samenwerken daadwerkelijk op kan leveren.
Het streven is dat we straks vanuit Retail Marketing Issues wederom gaan komen tot een aanzet voor een oplossing betreffende één of meerdere worstelthema(‘s) waar we momenteel allemaal mee te maken hebben en waarbij we opnieuw een vuist gaan maken.

Programma 22/09/2022


De dag kenmerkt zich door een hoog tempo. We starten met een zestal presentaties door collega retailers en experts over actuele onderwerpen als:


– Branding versus Perfomance marketing

– Hoe bereik je Generatie Z?

– De inzet van data

– De rol van marktplaatsen

– Inzet lokale campagnes versus landelijk

– Stijgende papierprijzen en verspreid kosten


De sprekers beperken zich tot het overdragen van oplossingen, tools, tips
en tricks, ofwel de kern van de zaak.
Aansluitend gaan we gezamenlijk de diepte in. Middels co-creatie sessies
zullen we over de meest brandende topics kennis met elkaar delen en
van daaruit nieuwe kennis genereren. Na afloop van de co-creaties worden
de uitkomsten plenair gedeeld.
De dag wordt afgesloten met een inspirerende presentatie en aansluitend
een borrel.

Dit zijn onze gastsprekers. Meer info over de gastsprekers kun je hier lezen.


Het programma ziet er hiermee als volgt uit:
09.00 – 09.30 uur Inloop
09.30 – 11.15 uur Presentaties
11.15 – 11.30 uur Break
11.30 – 12.30 uur Co-creatie I
12.30 – 13.00 uur Lunch
13.00 – 14.00 uur Co-creatie II
14.00 – 14.30 uur Plenair bespreken en verrijken uitkomsten co-creaties
14.30 – 14.50 uur Inspirerende presentatie
14.50 – 15.00 uur Afsluiting
15.00 – 16.30 uur Borrel

Aanmeldformulier

Aanmelden voor event op 3 juni 2022
Naam(Vereist)
Voor welk bedrijf ben je werkzaam?
Wat is je functie?
Op welk werk e-mailadres kunnen we je bereiken?
Op welk mobiel of vast nummer ben je tijdens kantooruren te bereiken?

Aanmelden


Het evenement kost niets, en is daarmee onbetaalbaar. Centraal staat de methodiek van co-creatie. Iedereen draagt bij aan het succes met een open, actieve en positieve houding én de bereidheid om kennis te delen.
Meld je alleen aan als je er écht van overtuigd bent dat je er zal zijn. Want ben je eenmaal aangemeld, dan rekenen je collega retailers op je komst. Graag tot donderdag 22 september 2022.
Afmelden kan kosteloos tot vier dagen voor het event. Meld je je na 29 mei af dan zijn wij helaas genoodzaakt om een no-show vergoeding van 75 euro in rekening te brengen. Wij kunnen plaats bieden aan maximaal 100 aanwezige retailers en wij vinden het super als jij hier ook bij bent.

We zien je graag op donderdag 22 september 2022 in Hoevelaken.
De ingrediënten van de dag op een rij:

  • Gratis entree en gratis parkeren voor retailers;
    Locatie Hoofdkantoor Euretco Expo Hoevelaken (Koninginneweg 1,
    3871 JZ);
  • 6 korte krachtige presentaties (van elk 15 – 20 minuten), met een
    dubbel podium. De bezoekers draaien hun stoel na iedere presentatie;
  • De kracht van co-creatie zal in het programma geïntegreerd worden;
  • Waar je vandaag leert, waar je vanaf morgen concreet mee aan de
    slag kunt;
  • Informeel en energiek karakter.

Supported by

Supported by

Supported by

Supported by

© Copyright Retail Media Initiatief 2022